2016. október 21., péntek

Ópusztaszer


Pár hete kirándulni voltam Attilával Ópusztaszeren. Több órát töltöttünk a szép őszi időben sétálgatva a látogató központ területén. Sok látnivaló, és rengeteg élmény vett körül minket. Rám nagy hatással volt az egész. 
Ami mind közül a legjobban tetszett az a skanzen volt, pedig már sok falumúzeumban jártam, de valahogy itt minden amit láttam oly tartalmasnak tűnt. Rendben tartott porták, sok látnivaló, stb. Nagyon tetszett az iskola, a fodrász és kalapos műhely, szóval minden.
Kihasználtam az új, OKOS telefonomat és sok fényképet készítettem.
















Na ez a kép a kedvencem: múlt és jelen (a kezükben okos telefon)

Pöttyös szoba, amilyet még sehol nem láttam.










...és a fodrász szalon, mely inkább tűnik nekem egy sci-fi film díszletének:)))

















Szép hétvégét mindenkinek

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése